bananer is the shit

"bananas are for monkeys", i'm a freaking monkey!

det är sant. jag fullkomligt älskar bananer, och misstolka inte nu. jag menar faktiskt frukten bananen. var tvungen att nämna det så att det inte sker något missförstånd för er perversa typer ;) iaf. att ta en banan efter träningen, maten you name it är så oerhört gott. det där inte allför söta smaken blandat med en perfekt konsistens. mumma! helst ska dom precis ha gått från grönt till gult. då är dom perfekta. inte för mjuka och inte för hårda. jag säger bara en sak,
fuck gainomax!

vilken är er favorit frukt?

Kommentarer
Postat av: julia

haha min är banan och vattenmelon xD <33333333333333333

2009-03-03 @ 07:41:09
URL: http://julialundhs.blogg.se/
Postat av: Mika

BANANER! jag skulle kunna äta hur många som helst, tur att vi är lika där då :) jag vet vad vi kan göra i helgen. Du vet hajkbananer, bananer i ugn som man stoppar chocklad emellan :D<33<3<3<3<3 weiii!!! miss you gullegriisen <3

2009-03-03 @ 22:58:18
URL: http://mikaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0