har man tråkigt så har man ;)

1. Hur mycket pengar har du på din mobil: 187.91 på pricken ;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan: naajj
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag: eehm är sjuk men ska vara med julia ;)
4. Hur lång är du: 1.66 tror jag
5. Vilken är den senaste filmen du sett: "Ond aning"
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån: "haha okej, men så mkt är inte snyggt! xD <3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?: sms in my heart forever!
8. Är dina föräldrar skilda eller gifta?: skilda
9. När såg du senast din mamma: i måndags
10. Icke godkänt i något ämne: nopie ;)
11. Mvg i något: jappsi ;)
12: När vaknade du imorse: klockan ringde vid 6 men eftersom att jag var sjuk så blev det nattinatti igen!
13. Vilken är din favoritplats: handbollsplanen
14. Vilken plats föredrar du minst: alla platser utomhus när man är själv och det är mörkt!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år: nånstans i stockholm i guess eller på nån resa till nåt varmt land!
16. Hur stor är din säng: 120 cm hos pappsen, 90 cm hos mammsen!
17. Vad sover du i: antingen en gosig pyamas eller en stor tröjja och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen: tre/två
19. Var har du bott/bor: rissne, sollentuna, ljusterö, hässelby, skärgårdsstad och tre olika ställen i åkersberga!
20. Tycker du om kinamat: njaa, vet inte om jag har smakat, höhö
21. Tycker du om kaffe: nää, usch och blää på det ;)
22. Vad dricker du helst till frukost: mjölk!
23. Kan du spela poker: har kunnat ;)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig: jaa många!
25. Vill du ha barn: aa det tror jag ;)
26. Kan du några andra språk än svenska: spanska och engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans: nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng: beror på ; )
29. Vad spenderar du helst pengar på: det som jag gillar och tycker är kul, olika ;)
30. Äger du dyrbara smycken: njaa, vissa kanske kostar mer än andra ;)
31. Kan du rulla med tungan: japp, eller det beror på vad som menas med "rulla"
32. Vem är den roligaste människan du känner: svårt att säga
33. Vad har du för ringsignal: "one"
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten: det har jag säkert ;)
36. Kan du byta olja på bilen: haha neej ffs!
37. Vilken var den senaste boken du läste: kommer inte ihåg men den va jättebra iaf ;)
38. Dansar du i bilen: dansar? jo men det gör jag nog för det mesta
39. När var du i kyrkan senast: på morfars begravning  :'(
40. Hur många hål har du i öronen: två i ena ett i andra
41. Har du någon piercing: jaaow ;)
42. Har du någon tatuering: noo
43. Har du provat droger?: självklart inte!
44. Röka eller snusa: inget!
45. Alkohol eller alkoholfritt: alkoholfritt!
46. Har du pojkvän/flickvän: noope
47. När hade du senast ett förhållande: i början av 2008 men det va inte speciellt seriöst ;)
48. Vad är ditt mobil nummer: heemlis
49. Vad ska du göra ikväll: umgåås med julia, filmkväll!
50. Har du några syskon: jaapp, en hel och fyra bonus ; )

Kommentarer
Postat av: Mindy

Ha en skön fredag..

2009-01-30 @ 15:58:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johan

Fin lista, den kaan du va nöjd med.

2009-01-30 @ 16:29:35
URL: http://johanfirst.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hehe tack så mycket :D



Du hade också en cool header måste jag säga :D

2009-01-30 @ 17:06:30
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha diggar din header , men va? :P hum.. jag fick en länk av en kompis den kanske var gammal, men inte me rän ngn mnad tror jag! sök på linnen kanske, vet nt :s



ja jag beställde det blåa! ;)

2009-01-30 @ 17:07:59
URL: http://http.//febb.blogg.se
Postat av: emmy

rolig blogg du har! :)

2009-01-30 @ 20:05:56
URL: http://emmyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0