linn my beloved friend!

nu är det ju bara ca 100 dagar plus några till, sen är det sommarlov! visst, det känns underbart men samtidigt så tänkte jag på hur mycket man kommer sakna allt och alla. man kommer sakna klassen, man kommer sakna lärarna, man kommer sakna allt flumm, man kommer till och med säkert sakna lektionerna. men någon jag verkligen känner att jag kommer sakna är Linn, Linn Berglund. asså det är nog den mest underbaraste människan på denna jord. så klockren humor, mycket för att den tyyp är likadan som min, hähä! men iaf, hon och jag har roligt no matter what! asså jag lovar. allt vårat flumm. våran pruttfläta, våran cowboyknassnurrning, vårat sminkkrig och våra skrattattacker i största allmänhet. allt är så klockrent! man blir alltidalltidalltid så himla glad bara man är i närheten. det går faktiskt inte att förklara med ord hur knas allt blir! magen viker sig och gör ont och tårarna sprutar, fattar ni? nää, det är ju typ bara vi som fattar liksom, det är därför det inte är någon idé att förklara ;)

jag säger bara en sak: "stenar är blahablaha" !!! ;D



linns hämnd i sminkkriget! xD



två tappra krigshjältar på bussen som inte kunde sluta garva! tähä!

(det här var bara en incident av typ tusen ska ni veta! allt får liksom inte plats! ;) film finns föressten på facebook för er som har oss där)

Kommentarer
Postat av: Flanders

Fan va tråkigt det kommer bli när vår klass splittras :/ även fast många kommer välja samma gymnasie så kommer det aldrig vara den där mentala klassen längre...

2009-02-18 @ 16:15:17
URL: http://farbrorflanders.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahahaha åhh jossan, vi är helt enkelt bäst! :D Så jävla roliga minnen, omg, vi måste fortsätta träffas ju!! :O Klass 9:2 kommer vara så saknad, flummigaste klassen ever! Allt kommer bli helt annorlunda när vi splittras ju! :O

2009-02-18 @ 16:19:33
URL: http://linnill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0