kort sammanfattning av en amazing helg!

äntligenäntligenäntligen finns det lite tid över till bloggen. har länge funderat på att ta bloggfria måndagar eftersom att jag aldrig hinner med att skriva då och kanske ska verkställa det, känns ganska logiskt. men iaf så tänkte jag berätta om min helg. eller främst lördagen som var allra mest fartfylld. självklart kommer jag skriva om det men sen kommer det komma bilder som från tala för sig själva, right?

iaf så började lördagen med uppstigning redan klockan sju! skulle spela match i gubbängshallen, vi vann matchen och mer behöver jag inte säga. sen blev det en snabbdusch med mandut (misstolka inte), på med kläderna och iväg till nästa stopp som var nybodahallen på tyresö. där skulle vi träffa simon och kolla på sm-steg 4 i handboll, roligtroligt att kolla handboll men ännu roligare att träffa simon, det var ett bra tag sen sist! efter det så tog vi oss så snabbt som möjligt hem för att äta middag med familjen för att efter det bli skjussade till fredrik och simon där vi skulle ha filmkväll. mätta i magen satte vi oss i bilen och åkte iväg. väl därborta hände en massa roligheter. det började med skräckfilm, sen återupplevde vi skräckfilmen på riktigt genom att gå ut mitt i skogen mitt i natten och tända lägereld och sånt, mysigt värre! när klockan hade hunnit bli ungefär ett så satt vi som stelfrusna pinnar allihopa så vi bestämde oss för att gå hem och titta på yttligare en film. denna gång en komedi, nämligen american pie, beta house! lika rolig varje gång! älska! efter den blev det yttligare en film och yttligare en film och alla knoppade in en efter en, dock inte jag och fredrik som var allt för insatta i filmen. iaf så insåg vi att det var dags att ringa efter taxin som skulle skjussa hem oss, lugnt och safe liksom. tror du inte att taxijäveln kör helt åt helvete fel ? självklart, taxin kommer inte förrän tre timmar efter utsatt tid. haha, skaffa gps:er där alla vägar ingår jävla pundhuvud, haha! sen kom vi hem och slocknade så fort vi la huvudet på kudden, låter det inte som en underbar dag? jag kan säga att den var helt fucking amazing good! bästa på länge så tack alla som gjorde den! Amanda, Julia, Fredrik, SimonX2 och alla i laget och sånt såklart ;)

söndagen var aningen seg men älsklingjulia bjöd mig på bio i försenad födelsedagspresent, all kärlek till henne! om ni hade velat träffa oss så hade ni behövt komma till salong 4 i täby centrum. där rullades filmen bröllopsduellen! verkligen värd att se, hur bra som helst! rekommenderar starkt!

jaa, kroppen var ju ganska trött efter den här helgen så det blev läggdags tidigt så att man var pigg till dagen efter, blev jag det? hell no men det var så jävla värt det!

kika efter bilderna i nästa inlägg! ;)

Kommentarer
Postat av: julia

tack själv för den underbara helgen !

haha bion var as bra ( kunde varit utan han som spydde ) haha ! ;D <3<3<3<33<3<33<3<3<3<33

2009-02-05 @ 16:06:44
URL: http://julialundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0