sommarlängtan och ringette

äntligen hemma från kylan. mina fötter fryser, mina händer fryser, hela jag fryser. uschabucsha på kyla säger jag bara. nu vill man ha sommar, tänk er att vara helt oberoende av varma kläder, vantar eller mössa. att bara kunna sätta på sig vad som helst på morgonen utan att frysa sönder. jag längtar till sommaren!

iaf så gick ringetten idag hyffsat, klarade nästan av mitt mål, att kunna bromsa. är på god väg iaf så heja mig!
men nu är det movietaajm och uppvärmning på g. vi hörs senare, tjiiing!



jag och bästis sommaren 08!

Kommentarer
Postat av: Johan





Hur vet du att du inte är med barn ;) ? Kolla här!

2009-02-12 @ 17:52:52
URL: http://johanfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0