frääääääbys inlääggg

tjooooohooooo, nu har jag snott bästaaväns data! tihihih :) hon är nämligen...hmm...vet inteeeee hahahah nånstans antagligen :P så nu ska jag skriva nåt otrooooligt pinsamt om henne, heheh (a) nääää, driver! vad tror ni om mej? såklart jag inte gööööör, jag e SNÄÄLLL :D hohohoohoohohooh, just ni sitter jag och kollar på det pinsamma (och då menar jag PINSAMMA) viedeoklippet som jag rickard och lisa har gjort till engelskan. jag kommer döööö när vi har redovsining, asså jag säger bara ett ord..horse! OOOOHH NOOOOOO! jag får paniiiiiiiiiiik! alla kommer mobba mig så hååårt över det sista jag säger :'( men det e ändå kul, man måste ju bjuda lite på sig sjäälv, right`?
hoppas joossankossan kommer snart så hon också kan se videoklippet, hon kommer dööööööÖ! (och skämmas ihjäl över mig) HAHAHAHA! menmen, nu ska jag inte klaga, jag har haft en hääärlig eftermiddag :) riktigt mysiiiig med bästis!
och guess what, snart e det HEEEEELG! wohoooooO! gissa om jag läängtar, det är helgen som får mig att orka alla booooring lektioner under skoldagen :P hoppas baara att jag blir frisk, för nu e jag inte så frisk men är det nationella prov så måste man gå ändå och vrf inte smitta ner bästis lite också, hihihi (6) nej, nu ska jag sluta skrivaaaa, man pallar ju ändå inte läsa allt :P jag orkar inte ens läsa vad jag skrivit, men om du har kommit  såhär långt betyder ju det att du orkade, hahahahah byyyyyeeeeee suuuckers :) I´m the best fuck the rest! moahhahahahahhahahhahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0