im leaving

det här blir nog sista inlägget innan jag sätter mig i bilen till landet, som ligger i Västra trösten (Bergsjö). Ska bli jätteskönt att bara få slappna av en hel helg och ägna all tid åt att plugga, vi ska iofs på urnsättning för morfar men det går säkert snabbt. Har ju två prov nästa vecka, både på måndagen (matte) och tisdagen (SO) + en inlämning i NO, därför känns det underbart att jag har så mycket tid över för att plugga för en gångs skull eftersom att det här är dom viktigaste ämnena. Ibland har man tur...(;
desvärre kommer jag inte kunna uppdatera bloggen någonting under helgen eftersom att jag inte har något mobilt bredband än, men på ett sätt känns det skönt också för då kan jag inte sitta och chatta och göra massa onödiga saker på internet som jag annars brukar göra utan då kan jag endast fokusera på proven. Ska äta nu men ni får ha det bäst i helgen så hörs vi på måndag eller eventuellt söndag (; OVER AND OUT, J


 
haha, en rolig bild från helgen där det
 syns att jag har bråttom någonstans! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0