hiss eller diss (?)

dagen började med att Louise tittade på "The break-up" en gång till eftersom att hon somnade igår. Jag låg och sov ett tag till eftersom att jag inte var lika duktig och somna så tidigt. Måste försöka ändra på min dåliga vana att alltid smsa sent på nätterna (a). Vi gick upp vid kanske halv tolv och åt brunch sen åkte vi med mammsen och lilsis till stinsen, sis skulle klippa sig. När vi kom dit så gick vi raka vägen till salongen uppe där vi hade bokat tid. Hon blev jättefin och mamma vill jättegärna att jag också ska klippa mig men frisören är min största skräck!!!! Det blir alltid kortare än vad man har tänkt sig och jag tror inte att jag har blivit nöjd en enda ggn. Men nu till rubriken....Robin (frisören) tyckte att jag skulle passa i en lite längre lugg med uppklippt på sidorna, enligt honom skulle det bli "sexigt" och jag skulle se äldre ut. Frågan är om jag vågar, vad tycker ni, hiss eller diss? Vare sig det blir lugg eller inte så kommer jag klippa mig på fredag för mamma bokade en tid så jag säger bara, adjö långa fina utsparade hår :'(

puuuuss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0