chillerill (;

idag har varit en degdag till max! Jag och Julia har legat i sängen hela dagen, eller nästan iaf. Vi har kollat på två filmer och legat med datan i sängen. Vi har typ varit uppe endast två gånger, den ena gången för att göra pannkakor och den andra för att hyra film på ica. Det där med filmhyrandet blev inte riktigt som vi hade tänkt oss....xD ehm jag kan ju ta det hela från början,
det började med vi bestämde oss för att lämna tillbaka våra hyrda filmer för att sedan hyra några till. Julias pappa äger icabutiken (lill-ica) så vi hyr filmer där gratis, vi tog med oss filmerna och hunden och började vandra mot ica. När vi kommer ner dit så ser vi att Julias mamma står där och typ vinkar och skriker att vi inte får komma i närheten. Vi blir såklart rädda och frågar vad som har hänt, hon säger att det möjligtvis kommer bli ett rån och att vi måste springa så långt bort som möjligt. Vi börjar kuta, superrädda bort mot min faster, vi springer och springer och kommer slutligen fram. Där stannar vi ett tag tills pappa kom och hämta oss. Vi åker tillbaka till ica, och roger och åsa (julias föräldrar) och frågar hur det har gått mm. Polisen hade iaf kommit dit och gick omkring i området för att leta efter dom misstänkta. Dom hade en hyrd statiolbil från bandhagen så det kan inte va så svårt att spåra dom. Menmen, vi kunde tillslut hyra våra efterlängtade filmer, sen åkte vi hem till mig och åt mat och typ chillade lite till.
Sen vart det sängen med datan i högsta hugg, och nu ligger vi här och kollar på "Reno 911".

det var min dag, hoppas ni har haft det lika bra, cya J






Kommentarer
Postat av: Julia

Underbaraste dagarna med dej gumman våra upplevelser är unika ingen är som du du är unik och jag älskar dej gummzzz (a) <333 Puss <333

2008-10-27 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0