FANFANFAN!

Jag har nog sabbat mina chanser totalt inom handbollen. Hade ju ganska seriösa planer på att gå handbollsgymnasium nere i jönköping med bästaste mandut. Har haft tanken i bakhuvudet ett bra tag och har väl kollat upp skolor lite halvbra sådär. Sen för ungefär typ tre eller fyra veckor sen när jag träffade min syo sa hon att det inte var ett så bra alternativ att flytta så långt eftersom att det skulle innebära och kräva väldigt mycket. På grund av detta har jag inte brytt mig speciellt mycket om att kolla sista anmälningsdatum med mera men idag på handbollen kände jag att jag verkligen vill satsa på handbollen och behöver utbildningen i jönköping för att lyckas men framförallt utvecklas och gå framåt. Jag går därför in på sandagymnasiets hemsida och kollar datumet. 1 november var sista datumet, två jävla fucking dagar. Blir så trött på mig själv att jag för en gångs skull inte kan gå på min magkänsla. Nu har jag ju sumpat den chansen totalt och jag ångrar mig enormt!!!!! Känner mig jättebesviken på mig själv och just nu känns allt skit eftersom att jag inte tog den chansen när den fanns mitt framför ögonen på mig. Måste sluta lyssna på andra och istället börja bestämma saker själv annars kommer jag aldrig lyckas bli nåt, så det så!

J

Kommentarer
Postat av: Adam Santos

Men du sabbar ju inte du chans inom handbollen för att du inte går på ett handbollsgymnasie kolla på mig jag ska bli bäst men ska inte gå på ett sånt gymnasie:P<3

2008-11-04 @ 21:23:25
Postat av: Jossisen

joo det är det jag gör för i det laget jag spelar i utvecklas man inte och jag kommer inte att gå framåt men det kanske ordnar sig ändå, har sökt iaf, trots passerat datum. Hoppas bara att det funkar (; <3

2008-11-04 @ 21:54:17
URL: http://brottmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0