megaflumm!

första skoldagen avklarad, tree more left to go, wiee! Klass 9:2 är ju självklart bääst och går inte i skolan på fredag, ska på gymnasiemässan istället och det är ju inte speciellt ansträngande om man säger så...xD det finns egentligen inte så mkt att säga om dagen, den rullade på som vanligt. Det känns lixom lite tråkigt att sitta och berätta i skolan om bloggen så kommer nog inte gå djupare in på detaljer om det inte händer något jätteroligt framöver. Juste, idag var iofs en sån dag när det hände något jätteroligt, jag menar verkligen jätteroligt! Det var lixom så att jag och Linn flummade loss totalt! Asså jag kan inte nämna allt för då skulle det är inlägget bli sjukt långt. Men en sak var ju till exempel att jag hade allvarliga skrivkunnigheter på svenskan och det blandat med en bubblande känsla i magen kan inte sluta i annat än vattniga ögon och väldigt ont i magen, HAHAH. Asså jag har inte skrattat så mycket på länge. Det var verkligen galet roligt så grymt mkt tack till världens underbaraste komiker!! ;D Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet så vi lär ju bli över hundra, minst! TOPPEN! xD

Träning ikväll och ska äta nu men vi hörs ikväll gott folk, puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0