kärt barn har många namn

kärt barn har många namn, eller är det inte så man brukar säga? I såna fall är jag ett väldigt "kärt barn". HAHA!
jag kan ju inte ens räkna alla mina smeknamn men jag kan ju försöka rabbla upp dom och räkna sen, ehm okej vi börjar väl med det allra vanligaste och fortsätter med dom som poppar upp i huvudet, säg till om jag missar nåt ;)
Josef, Jossan, Josse, Rofl, José, Grottman, Jussy, Johannes, Loppan, Jussypussy, sen kommer ju alla bästiskommentarer typ: bästavän, bästis, bästuws, soulis, bvän och sist men inte minst, anders påhittade smeknamn ZIPPY ;) jag fick det till sexton stycken, heja mig, jag är älskad...eller inte xD

poees
jooes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0