filmmarathon

den här helgen, lixom många andra helger har jag kollat på sjukt många filmer. Jag älskar verkligen film inom vilken kategori som helst. Även den tråkigaste filmen kan bli rolig när man är med rätt sällskap och det är just rätt sällskap jag är med hela tiden. Lucky me. Helgens filmer orkar jag inte rabbla upp, det var rätt så många men en film som bara MÅSTE nämnas är "Hemma bäst". Den va helt sjukt bra och den blev ju inte sämre för att den manliga huvudrollen såg bra ut. En sammanfattning av filmen som jag hittade på tvguiden.se, den måste ses!


Hemma bäst
Amerikansk romantisk komedi från 2006. Tripp är 35 år gammal men bor fortfarande hemma hos mamma och pappa. Föräldrarna har länge försökt få honom att lämna hemmet och bestämmer sig nu för att ta till drastiska åtgärder. De anställer en tjej som ska manipulera Tripp till att vilja flytta.

Kategori: Film / Komedi / Romantik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0