aah, damp!

Det här är anledningen till varför jag inte hade sökt tidigare. Jag är så jävla osäker. För två sekunder sedan kände jag verkligen suget efter att få börja på handbollsgymnasiet och att flytta med mera men nu känner jag precis tvärtom! Det vrider sig i magen så fort jag tänker på något som har med gymnasium att göra. Det är helt sjukt och det värsta är att det är sant. Jag tror aldrig att jag har haft nån sån stor ångest över nåt som jag har nu. Egentligen gör man ju inte valen förrän framåt januari/februari och det är inte ens dom slutgiltiga valen men ändå så känner jag mig så himla nervös. Det finns ju så många nackdelar med att flytta men sen kommer fördelarna som väger upp det negativa och det är det som gör mig så osäker. I denna sekund känner jag mig nöjd med det jag garanterat kommer att få, detta får mig att vilja stanna kvar i stockholm!

*Att få gå på ett gymnasium i närheten av där jag bor.
*Att få bo kvar hemma med familjen och flytta ihop med "Holmarna" med mera.
*Att ha kvar alla kompisar.
*Att få en riktigt bra utbildning om jag kämpar.
*Att få stanna i Sollentuna HK!!!!!

Ja, vi får se vad som händer men än så länge säger jag bara FUCK THIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0