jävla äckelgeting!

Måste bara berätta, idag precis innan historian så står jag bara rakt upp och ner när jag helt plötsligt känner hur det sticker till i högerfingret, av ren reflex slår jag till högern med vänster och känner en jävla geting! Utan att ens tänka på det så faller jag ihop på golvet mitt i korridoren och i samma sekund kommer jag på att jag faktiskt var allergisk när jag va liten. Dom försöker övertala mig om att gå till skolsyster men envis som jag är vägrar jag men efter ett litet litet tag så hade fingret svullnat så pass mycket att jag funderade på att gå iväg ändå och när vår lärare sa att jag måste gå så lyssnar jag faktiskt. När jag kommer dit får jag elva tabletter upplösta i vatten, han tar bort gadden som satt kvar och jag gick därifrån med ett konstant bultande finger som gjorde ont som fan. Efter kanske en timme börjar tabletterna verka och svullnaden miskar, skönt!

Det jag kan konstatera efter det här är att allergin faktiskt inte har försvunnit, kan ju vara bra att veta i framtiden, haha!

bajs på dom där äckeldjuren säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0