BACK ON TRACK!

fyfan vad jag är bra! idag har varit en "göraallatråkigamåstendag" och jag har verkligen lyckats. Vaknade med världens söndagsångest och hade lust att bara borra ner huvudet i kudden och sova bort hela dagen men jag visste att jag var tvungen att göra massa saker idag så jag masade mig upp till frukostbordet. Det måste ha varit någonting magiskt med flingorna för helt plötsligt fick jag värsta speeden i mig. Jag tog fram ett block och skrev ner en lista på vad jag skulle göra under dagen, sen körde jag igång och jävlar vad effektiv jag har varit!

Har hunnit att:

* Städa rummet riktigt grundligt!
* Plugga minst sju timmar!
* Ätit både lunch, middag och bullar! (kanelbullensdag idag ffs!)
* Målat naglarna!
* Duschat!
* Fixat ögonbrynen!

Ja, det va nog allt men fatta vad grymt!
Men men, nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på lite mysig musik innan jag somnar.


jag och bästis någongång i vintras!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Michelle

bra jossan, räätt!! du, bella, anonym, anonym och "hej" bÄr av till grönan i sommar MED TOVE! :D (hon betalar)

2009-10-05 @ 17:51:39
URL: http://michellles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0