babbelbabbel!

just nu finns två stoooora djävular inom mig. den ena är:

bloggdjävulen: det är egentligen en ganska snäll djävul, den stjäl inga pengar så det är ju snällt att man får behålla dom iaf men den stjäl nästan någonting ännu mer värdefullt, nämligen tiden, menmen, får hoppas på att det går över snart, att den besöker just mig kan ju bero på att jag har väldigt mycket överflödig tid. det den gör är att få någon beroende av bloggar, det är precis vad jag är, inte minst av min egen, märker att jag har skrivit väldigt många inlägg om dan på senaste tiden, men det är väl bättre med många istället för inga alls, eller, vad tycker ni ?

och den andra är:

shoppingdjävulen: ojojoj, stackars er och mig som har den inom er, ni blir panka på både tid och pengar men egentligen, vad gör det ? jag äääälskar kläder så för mig så får den gärna stanna kvar. fast det måste finnas begränsningar, låt den inte ta över ditt liv och göra dig pank, not good ! control yourselfs skulle man kunna säga :)
haha oj vad snabbt man kan ändra åsikter om djävular xD

haha egentligen sitter jag bara och snackar massa struntprat men sån blir man efter många timmar vid datorn, eller jag kanske ska prata för mig själv, höhö ! xD bäst att sluta innan det går överstyr. oj vad jag babblar, hope you dont mind (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0