uppskattad krönika, eller?

hemma från dansen och nyduschad, eller rättare sagt nybadad, kan man säga så? jaja whatever. det jag tänkte komma till var att det var kul att ni hade åsikter om min krönika. hade inte räknat med att nån skulle läsa den men det finns tydligen intresse och det glädjer mig. enligt mig så var det dock inte det bästa som jag nånsin har skrivit men jag tror ändå att jag har en poäng i det jag skriver. tycker iofs att jag kunde ha haft med fler egna tankar och hur jag själv är. det är ju inte direkt så att jag alltid går utan smink och iklädd mjukisbyxor utan jag är också en sån som lätt blir påverkad av hur samhället ser ut, tyvärr. men ibland lyckas jag trotsa alla andra och gå emot strömmen, haha det låter kanske lite överdrivet men så är det och det kan ni ju läsa om bla. i texten. det är faktiskt svårare att bli accepterad om man inte ser ut på ett visst sätt, så är det bara och det är tydligen något man måste respektera. men jag håller fortfarande fast vid min åsikt om att ala ska få se ut precis som dom vill, ingen ska lägga sig i ! ;) och tack igen för kommentarerna!



nu blev det tyvär en sminkad bild men hade ingen annan, usch vad dåligt det lät när man läser det jag nyss har skrivit men jag får väl skylla på....haha kommer inte på nåt menmen xD

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Asså inte för att jag har några fula bilder på dig men sure, gör vad som helst!!

2009-01-29 @ 22:18:22
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0