plattfall!

idag gjorde jag någonting sååååå klantigt, det var så klantigt att det faktiskt blev klassat som "årets grej". för att nu ta det hela lite kortfattat så var det så att jag anders och marcus skulle tävla om vem som kunde sparka upp benet längst. marcus började och kom inte speciellt lång upp, taha, sen kom anders som var en aning bättre och sen vart det min tur. jag tar i, och jag menar verkligen tar i. svänger bak benet för att ta sats och up we go. grejen var bara den att någonting blev fel i mekaniken och jag lättade från golvet. där hänger jag svävande i luften i någon millisekund, kort därefter känner jag att kroppen har landat. plattfall, mitt i korridoren ! och oj vad vi skrattade, min mage krampade sig och jag var tvungen att kippa efter luft ett antal gånger mellan alla skrattattacker. jag kan säga att det var många ögon som riktades mot mig i den sekunden och jag hade lyckats skapa en skrattattack hos många. jag känner mig nöjd över dagens insats och hade tur som inte gjorde illa mig. så tyvärr alla där ute, ni kommer att faila stort om ni ska försöka ge er på nåt i min nivå. haha, jag satte ribban högt kan man säga ! det värsta är att jag nog inte ens kan vinna över mig själv. det sägs ju att man sparar det roligaste till sist men vem bryr sig om det. go bakåtvända metoden! :D


Kommentarer
Postat av: anders-flanders

hahahahahahahahahaha, kommer aldrig att glömma! :D <3

2009-01-13 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0