paparazzi

juste, som vissaa kanske vet mer än andra så har vi haft en litet kamerakrig på våran skola, eller rättare sagt, jag, anna n och linn ö har haft krig (fast mest jag och anna, höhö) så har ju fått en hel del roliga bilder.
kommer bli dödad i skolan imorrn om nån råkar skvallra till anna men whatever, det är smällar man får ta ;)

enjoy! (bilderna är klickbara)!



pömsig? xD



smygfoto eller vad? xD


det får räcka för idag för om anna på nåt sätt skulle få nys om det här och lägga upp några fula bilder på mig så måste jag ha något att försvara mig med och anna, det finns värre, jag lovar! ;)

(glöm inte att kika in på linns blogg, http://linnns.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: linnns

JOSSAN! :o hahah tur att alla på mig inte går att klicka på xD

payback time!

2009-01-27 @ 21:34:02
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: Anna

Jossan för i helvete! Fett taskigt!

Jag ska samla på mig massor av fula bilder på dig o sen åker dom upp på facebook och linns blogg(right Linn?)om du inte tar bort dom här.

Linn: dina bilder går visst att klicka på ;)

2009-01-28 @ 19:07:22
Postat av: Anna

Jossan för i helvete! Fett taskigt!

Jag ska samla på mig massor av fula bilder på dig o sen åker dom upp på facebook och linns blogg(right Linn?)om du inte tar bort dom här.

Linn: dina bilder går visst att klicka på ;)

2009-01-28 @ 19:08:47
Postat av: Anna

Jossan för i helvete! Fett taskigt!!

Jag ska samla på mig jätte många fula bilder på dig och sen åker dom upp på facebook och linns blogg(right linn?)om du inte ta bort dom här

Linn: Det går visst att klicka på dom

2009-01-28 @ 19:12:18
Postat av: anna

haha oj vad många det blev :P

2009-01-28 @ 19:13:10
Postat av: linnns

Haha anna ä rinte världens tekniska människa har vi alla sett nu :)

sv till anna: Nee, såg det nu :'(

2009-01-28 @ 21:43:13
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara för att inte jag är bloggnörd!

2009-01-29 @ 19:53:27
Postat av: jossan

hahah jag gissar på att den som kallar sig ingenting är anna, och linn jag håller med dig, hon är verkligen den minst tekniska människa jag känner, hahah xD

och anna, lycka till att ta bilder på mig säger jag bara ;) jag kommer hinna titta bort innan den säger "klick" ; )

2009-01-29 @ 21:49:04
URL: http://brottmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0