ojoj

va knasigt det känns att säga 2009. visserligen är det knasigt på ett positvit sätt men ändå, det är helt crazy att 2008 redan har passerat. jag kan iaf defenitivt säga att jag tar emot 2009 med öppna armar. känner på mig att det här året kommer att bli toppen. jag vet att man säger så varje år men i år menar jag det verkligen. förra året var liksom morfar sjuk vid den här tiden vilket kändes jobbigt och tungt, självklart så lever minnena vidare men you have to move on. det här känns bra, riktigt jävla bra ! det tråkigaste är bara att jag måste plugga nu, haha fett synd men uppsatsen ska vara inlämnad första dagen så det är bara att kämpa. måste verkligen få tillbaka mitt mvg i so, det är ett måste från min sida. gymnasievalet är ju snart här och jag ska komma in på den linjen jag vill även om jag nu ska plugga 24/7 !

gotta go
jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0