ekonomiskt oberoende

tänk er att vara ekonomiskt oberoende, va underbart det skulle vara. man skulle inte behöva bry sig ett skit om vad man handlade utan man skulle kunna köpa precis allt man vill ha. låter inte det helt fantastiskt?
önskar att det kom en trollkarl eller nåt som bad mig att önska mig tre saker, då skulle jag önska mig det här:

* 1000000 miljarders önskningar till
* en plånbok med pengar som aldrig tar slut
* och att världens alla sjukdomar kunde botas


helgreat! då skulle jag till exempel kunna gå och inhandla den här fina outfiten!


  

* tröja H&M, 98.00
* jeans H&M 498.00
* skor H&m 129.00

det är ju dock inte så jättedyrt eftersom att allt finns på älskade H&M, all cred till uppfinnaren av butiken! vem vet, kanske dom här sakerna befinner sig i min famn om ett tag! cashfloow någon?

Kommentarer
Postat av: linnns

Ååh skulle döda för en plånbok som aldrig tog slut! :o najs!

2009-01-27 @ 09:01:49
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0