bussluffning med stort B

är hos bästaste annuu och pluggar till spanska provet som äger rum imorrn men ska snart iväg på träning ; ) vi slutade redan vid ett idag och då fick jag bästa ideén, jag visste precis vad vi skulle sysselsätta oss med, nämligen bussluffning. och så vart det ; ) vi luffade hela vägen bort till smedstorp och hoppade av där. dessvärre så gick bussen tillbaka inte förrän om en timme så vi ägnade oss en hel del åt fotografering, många foton blev det! dom kommer upp på bloggen när jag kommer hem till min dator. måste fortsätta plugga nu men vi hörs senare ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Missa inte chansen att vinna ett jätte sött halsband i min blogg! =)

2009-01-28 @ 23:43:29
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0