älskar dig !

ååh bästis, saknar dig, sommaren och aaaallt som vi har gjort. 2008 var riktigt bra men 2009 kommer bli såå mycket bättre. vi ska spendera mycket mer tid tillsammans och det kommer bli såå underbart. vi får inte glömma att ta tusentals bilder heller. nu när båda har nya kameror så duger inte en enda ursäkt. finns så mycket jag vill säga men allt får inte plats här vilket du kanske förstår. vet att typ alla skriver såna här texter men whatever, nån gång måste man ju få vara som alla andra. det är ju inte ofta vi är det annars, right? att du alltid har funnits där för mig har verkligen stärkt mig genom svåra perioder, you know what, och jag vet att jag kan lita på dig till 110%. vi kan verkligen prata om allt och inget men ändå ha det så underbart. såå många crazy moments som vi har haft, ojojoj säger jag bara, alla skrattattacker, alla gråtstunder, allt verkligen. det är så underbart. du är gaalet bäst och vi tillsammans är oslagbara. det enda vi måste göra nu år 2009 är att hålla vårt löfte, right? we have to, det är ett krav! du betyder allt för mig, du är den bästabästabästa man kan ha !

Kommentarer
Postat av: Chrippe

älskaaaaaar dig bästavään! 2009 kommer bli bästbästbäääääst! :D <3<3<3<3<3<3

2009-01-13 @ 19:29:39
Postat av: louiseeeeeee :)

älskar dig bästavän! 2009 med dig kommer bli bästbästbääääst! :D <3<3<3<3<3

2009-01-13 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0