aaaaaaanders

ååh, upptäckte till min förvåning att min saknade kompis anders/flanders/hubbe, call him whatever you want hade kommenterat i bloggen vilket måste innebära att han har läst ! han är liksom i australien men har ändå tagit sig tid att läsa lite, du är ju bara fööör gullig (hoppas du läser det här!) (a)
men iaf, det jag tänkte säga var att jag saknar honom och alla våra pratstunder ! behöver din peppning right now!
är väldigt glad över att ha fått lära känna dig, du är bäääst!

koooom hem !

Kommentarer
Postat av: anders

du ar ju for gullig! saknar dig skitmycket ocksa, men nu ar det inte lange kvar tills vi ses! knappt en vecka :D



du ar en underbar tjej, det ska du veta!

cya soon, mate! <3<3

2009-01-06 @ 02:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0