två fartfyllda dagar

nu har jag äntligen lite tid över för bloggen. dom två senaste dagarna har rullat på förvånadsvärt snabbt. har ju shoppat en hel del under lovet så tänkte knäppa lite kort på mina fynd. hade väldigt tur i förrigår då jag på ett komplicerat sätt lyckades få två par skor + 200 kronor när jag reklamerade mina (gamla) trasiga skor. lucky me! :D
sen om jag ska kortfatta gårdagen lite så måste jag säga att den blev väldigt lyckad! spenderade den med bästavän och lite senare på kvällen även med fredrik, simon och johan. mysig kväll och bilder kommer....förhoppningvis. är väldigt dålig på att uppdatera bilder men ska försöka bli bättre. promise !

hugs and kisses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0