slumberpartajj!

inatt får jag besök av en liten extragäst i min underbara säng. jo, det är nämligen så att jag och den mista lil'sisen hanna beslutade oss för ett "slumberparty" i mitt rum. japp, det är sant ;) försökte få med den lite äldre men fortfarande mindre generationen också men nej, hon sov tydligen bättre i sin egen säng. det kanske har att göra med den traditionella 11 års trotsen eller nåt, haha. men iaf så ska vi krypa ner under täcket nu och smygtitta på high school musical 3. enligt order ska hon egentligen sova vid det här laget med vi bestämde oss för att vara lite busiga och olagliga inatt. det är ju faktiskt fredag och vi har ju lov! ;)
men innan det så bjuder jag på två helhärliga bilder på den lilla filuren också som förövrigt är hela åtta år!




Kommentarer
Postat av: Linn

Men fan va söt! :D hahaha!

Vad gulligt du gör det för dina småsyskon jossan! :D

2009-03-01 @ 01:19:30
URL: http://linnill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0