hybermysig lördag

tjosan allihopa ;) gårdagen vart riktigt lyckad måste jag säga och även en perfekt start på lovet. jag var nämligen med familjen brottholm i stan. till en början var det iofs bara mammsen, lil'sis, mika och jag men senare anlände tobbe och alina också. dagen bjöd på mkt shopping, eller rättare sagt mamma bjöd på mkt shopping. eftermiddagen avslutades med en efterlängtad fika på ett mysigt café. blev en semla och en chailatte. mumma!
kvällen spenderades med annuu och blev även den jättemysig. en grymt lyckad dag helt enkelt ;)

hur spenderade ni eran lördag?


Kommentarer
Postat av: julia

min lördag spenderades i soffan ... men jag tog slut på 3 toarullar för att kunna snyta mig :S ..

<3333

2009-02-22 @ 14:00:59
URL: http://julialundhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0