brist på någonting att göra

ALLMÄNT

Vad heter du? -
Josephine Brottman
I mellannamn? - Ellionore
Vart bor du? - sollentuna & åkersberga
Trivs du där? - självklart!
Brukar du läsa horoskop? - jaa, älskar dom!
Har du körkort? - noope
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder ofc!
Antal kuddar i sängen?- tre "sovkuddar"
Kan du baka bullar? - japp ;)
Bläck eller blyerts? - bläck!
Mc donald's eller burger king? - donken in my <3
Är du allergisk mot något? - nope
Äger du ett busskort? - jaa det är klart
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - mjölken är vit men paketet är blått
Hur ser du ut idag? - jeans, t-shirt och tjocktröja?
Nästa mål i ditt liv? - gå ut 9:an med bra betyg och gå upp en division med laget
Vad såg du senast på tv? - 
Hur svarar du i telefonen? -
ingen aning
Vem ringde dig senast? - pappsen
Vad sa den som ringde? - han undrade om jag ville ha skjuss till träningen
Antal timmar sömn inatt? - sju timmar och en kvart
Sov du ensam? - noope


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
bästis
Såg dig gråta : vet inte faktiskt
Fick dig att gråta: euhm, no idea, typ nån film tror jag
Du gick på stan med: familjen brottholm
Skickade ett e-mail till dig: typ laget.se


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
jaa självklart
Drömt något och så har de hänt nästa dag? - ehm jo det tror jag nog
Tar du droger? - skulle aldrig ens tänka tanken
Vad är du mest rädd för? - mörkret, ormar och att typ pajja nåt i kroppen så att jag inte kan träna eller spela handboll
Vilka kläder sover du i? - oftast tröja och trosor
Vart vill du gifta dig? - nånstans där det är mysigt
Har du varit kär? - noope
Kör du bil? - haha naaj
Har du ett jobb? - nää
Gillar du att ha folk omkring dig? - aa, helst hela tiden

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -
nej
Är du ensam nu? - min hund är här (a)
Låtar som fastnar i ditt huvud : bra, nynnvänliga låtar
Vill du gifta dig? - jadå, nån dag
Vill du ha barn? - samma där

FAVORIT

Rum i huset? -
mitt eget
Typ av musik?- blandat
Månad? - alla är speciella på sitt eget lilla sätt, har ingen favorit

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? -
naajj
Köpt någonting? - japp
Varit sjuk? - noo
Sjungit? - ofc!
Sagt "jag älskar dig"? - jaaow
Velat säga till några att du älskar hon/han? - nä, i såna fall hade jag väl gjort det?
Träffat nån ny person? - jaadå
Saknat någon? - aa
Kramat någon? - jappsi
Kysst någon? - nääe
Haft sex med någon? - noopie

SENASTE

Låt du hörde:
Flo Rida - Right Round!
Film du såg: Who's your daddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0