bänkunderhållare!

hahahah, jossan och matilda säger jag bara! roligare får man ju leta efter. har nog aldrig varit med på en sån här rolig handbollsmatch och tro då inte att jag spelade den. eller jo visst, jag spelade ju typ första halvlek och början på andra men den sista kvarten fick jag sitta och värma bänken tillsammans med matilda och ooj så kul vi hade. vi hade så roligt att roger lät oss sitta på bänken. vi var för flummiga helt enkelt. men tjejerna klarade sig toppen utan oss. dom lyckades vinna med 26-10 trots att jag och tilda satt och kom på smeknamn till roger och gud vet vad va vi gjorde. det går liksom inte att förklara och ni lär ju knappast fatta eftersom att inte ens dom som fick uppleva det irl fattade. vi är allt bra knasiga asså! men jag gillar det mucho och eftersom att roger lät oss hålla på så var det ju bara att fortsätta ;) han var ju trots allt den som startade skrattattacken, lite iaf. hähä! vi fick till och med publiken att skratta och peka på oss. kanske var det för av vi satt dubbelvikta och skrattade rakt ut....vem vet? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0