destination djupt ner i fysikhäftet

halloj, för er som inte visste så har jag varit sjuk och hemma hela början av veckan (måndag tisdag) men nu är jag faktiskt på bättringsvägen och därför blir det skola redan imorgon ;)
känns riktigt bra faktiskt med tanke på att jag har fått vila väldigt länge nu. för länge enligt mig eftersom att jag liksom är pigg redan vid sju på mornarna.
men iaf, back to school imorrn. men nej nu kan jag inte sitta här och geeka mig. har en no-uppsats som väntar på att bli klar innan 00.00 och jag har inte ens börjat men som tur är så viskade en liten fågel i mitt öra att den tar ungefär 30 minuter att skriva, lucky me!

ska ladda upp med skogsbärssoppa, knäckebröd och en liten klubba sen är det bara att börja skriva.
yeey!



en otroligt vacker bild måste jag säga, jag är såå snygg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0