toppenkväll igen (:

trots att jag var grymt otaggad på att gå ut i regnet igår så blev kvällen blev faktiskt riktigt lyckad men den började lite knas. Jag jenny, niki, cornelia, emma och robin var på femte våningen i sollentuna c och skulle ringa dit massa människor, haha. Den planen sket sig och istället gick vi hem till jenny för att titta på film men jenny, som är vääldigt oteknisk (ta inte illa upp om du läser) (a) fick inte igång filmen. xD Emma, som tidigare hade planerat filmkväll hos louise med några bestämde sig för att åka dit redan nu och eftersom att jag bor i samma område följde jag med för att visa vägen för att sedan åka hem och ha myskväll med familjen. Det blev inte riktigt så för när vi satt på malla ringde louise och sa att jag också fick vara med. Jag hängde med och vi hade det grymt mysigt, dom som gjorde kvällen så toppen var louise, pia, emma, herman, trisse, philp, gustav, martin och jag dåra, tack alla :). För alla som ville veta så kollade vi på barnhemmet och eftersom att det är en skräckfilm insåg louise att jag kanske inte skulle våga gå hem i mörket och frågade om jag ville sova där och så blev det. Ännu en supermysig natt med bästavän, loveyooou! <3

ha det bra allihopa så hörs vi senare, puuss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0