toodaay

today började jag extra tidigt, redan 08:10 istället för 09:45, vi hade ett no-prov som egentligen inte var obligatoriskt men no-lärarna ville så gärna att vi skulle komma så jag ställde upp, för deras skull (; fördelen med det var att alla som ställde upp får kladdkaka och slippa en no-lektion efter lovet medans dom andra får sitta och jobba...utan kaka, maha xD finns egentligen inte mycket mer att säga om dagen för den rullade på som vanligt.
Efter skolan blev det plugg för min del, ända tills sex ungefär när jag satte mig i bilen påväg till dansen. Dansen gick underbart, lika roligt varje gång, man är alltid så glad när man går in i danssalen. Den där känslan av att få knyta på sig skorna och göra något man älskar är verkligen unik och jag har känt samma dansglädje i snart 11 år nu, thats amazing!
Måste lära mig dom sista glosorna nu, puss och hej leverpastej J

p.s. vad tycker ni om min nya header, själv tycker jag att den blev helt okej, det är ju trots allt första ggn (aa)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0