sen uppdatering, igen xD

haha okej, jag vet att jag alltid är jätteseg på att uppdatera. Skriver alltid väldigt sent på kvällen men som man brukar säga, bättre sent än aldrig (;
ehm idag har jag varit ganska seg, vaknade typ vid tolv men jag gick ju iofs inte och la mig förrän halv tre menmen xD
Gick och lallade runt lite hemma och tog det jättelugnt, vid tre tog jag en promenad med Lukas (familjens hund) och sen vid halvfyra rullade bilen iväg mot sollentuna där min bonuslillasyster Hanna skulle på pyamasparty och jag skulle hjälpa till på min lillasysters skoldisco med amanda men innan det skulle jag äta middag och träna. Åkte till stinsen med Charlotta och mötte upp pappsen där, vi åt på tacobar och tog sedan en fika på waynes, drack ice chai latte as usual (a) sen vare träning för fulla muggar, jag och amanda tog oss sedan vidare med buss hem till mig för att äta och duscha. Gissa vad som händer när vi går av bussen.....jag kommer på att jag har glömt nycklarna, duktigt Jossan. Men iaf, vi kommer till discot svettiga och hungriga, hahah så typiskt oss! xD
När vi kommer dit så visar det sig att det inte var lika roligt som vi hade förväntat oss, vi rullar vidare till viby istället, fortfarande lika äckliga xD menmen, vi träffade lite folk där men sen vid typ kvart över tio/halv elva kom pappa och hämtade oss för discot var slut. Vi skjussade hem Amanda och sa hejdå rejält för min sötnos åker till Thailand imorrn! Mysigt iaf att jag hann umgås med henne lite innan hon åker, KOMMER DIG MEEST GULLE! <33333333333333333

Ja, det var iaf min dag och imorrn vid tio ungefär ska jag upp och träna Hanna och hennes handbollslag som är typ åtta år, supergulligt. See you tumöörow, ciao J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0