no more långt hår

okej gott folk, jag är inte längre "Jossan med långt brunt hår", numera får man presentera mig som "Jossan med brunt hår och lugg". Jag kan egentligen inte fatta att jag verkligen gjorde det efter allt som har fått mig att bli räddare och räddare. Jag har lixom drömt mardrömmar om det här som i själva verket inte var så farligt trots allt. Jag måste ändå säga att jag faktiskt blev rätt nöjd. Hjärtat slog i 180 när han tog fram saxen och sa "Är du beredd", jag kunde inte göra annat än att blunda och vips, när jag öppnade ögonen satt jag där. Josephine Brottman i lugg. Det här var något jag aldrig trodde skulle hända mig. Menmen, gjort är gjort och det är lika bra att vänja sig med hur man ser ut för jag kommer ju att få stå ut med det ett tag. Som tur är så är det bara hår, och vill ni veta ? Hår växer, wihuu.
Bilder kommer eventuellt imorrn men det beror på om jag var smart nog att ta med mig datakabeln från pappa (;

se yaa, J


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jossan har du klippt lugg?! :O:O:O Lägg upp en bild på en gång!!!! :O <3333

2008-11-02 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0