ingen rubrik

är sämst på att komma på rubriker, därför fick den bli som den blev..xD idag har i alla fall varit en väldans händelserik dag så det är lika bra att ta allt från början.

Jag vaknade typ vid åtta av att telefonen ringde hela tiden, som tur var somnade jag om men hann inte sova länge förrän Anna ringde på mobilen xD hon ville försäkra sig om att jag hade sett hennes sms som hon skickade vid tolv inatt, haha. Menmen, jag gjorde ett försök till att somna om och det tog inte lång tid förrän jag sussade sött, jag lyckades sova till halv tio innan jag vaknade av den irriterande ringsignalen IGEN. Efter att den hade ringt den gången så slutade den aldrig ringa så jag klev upp, förstår mig inte på människor som ringer så jäävla tidigt, det finns ju faktiskt människor som försöker njuta av sin första sovmorgon på höstlovet lixom. x) väl uppe så började jag klä på mig och göra mig iordning eftersom att dagens planer var Täby c med Anna och Sofie. Jag blev klar hyffsat snabbt och allt var frid och fröjd, jag skulle precis sätta på mig jackan för att sedan gå till bussen. Skulle ta min väska men kom på att jag var tvungen att leta efter plånboken, jag hittade den inte. Den var verkligen spårlöst försvunnen, jag vände upp och ned på hela huset men plånboken fanns ingenstans. Jag skulle precis ta upp mobilen för att ringa till Anna och jag inte skulle kunna komma men beslutade mig sedan för att plocka ur alla saker ur väskan, och gissa vad jag hittar där...plånboken, hahah duktigt jossan! xD
I täby hittade jag iaf några fina och välbehövliga prylar som jag kanske kan visa senare, ehm så mkt mer har väl inte hänt under dagen förutom att jag var på dans, det gick ganska bra den här ggn, inte lika bra som vanligt men vi gjorde en ny dans som var svår, det sa till och med våran lärare (aa) xD ja, då var första dagen på lovet avklarad, blev en toppendag, mycket tack vare anna och sofie, kärlek till er! <3
ska hoppa in i duschen nu men ni får ha det så bra allihopa så hörs vi, puss & kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0