godnatt, eller nästan iaf (;

kom nyss hem efter att ha varit och kollat på Alex match, förlorade med 5-4 mot sollentuna och för alla som inte vet spelar han med vallentuna. Piggnade på mig lite under dan och kände att jag orkade ta mig till sollentuna där han spelade. Innan tog jag en sväng förbi pappas jobb och åt middag, det vart pannkakor a la jossan (; nu ska jag bara hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällen. Blir en tidig natt för mig så att jag är på topp inför skolan imorrn, har möte med syon innan skolan börjar så jag måste va där vid halv tio men det är chill. Hoppas bara att rösten inte låter lika mobbad som den gjorde idag (aa) xD se yaa suckers J
                                                
 
                                                        (klickbar bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0