godmorgon

okej, rubriken kanske inte riktigt stämmer just för mig men jag tror att det iaf finns några därute som nyss har vaknat ;). Gick upp vid halv nio imorse för att jag skulle träna småtjejerna, eller träna låter lite fel men jag skulle hjälpa till iaf. Kom dit och var med på "svarte man" och sen kom Göran som är den "riktiga" tränaren och tog över. Körde lite passningar med amanda, amanda och en till tjej och kollade lite på träningen. Kom nyss hem nu så jag ska väl hoppa in i duschen tror jag. Sen ska jag ringa Julia för vi ska ha myskväll ikväll men vi ska typ åka och kolla på Alexanders match innan så jag ska kolla om hon vill följa med.
Ni får ha det bra så länge så hörs vi senare, Tjing J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0