typiskt mig

idag när jag äntligen hade chansen att gå och lägga mig i hyffsad tid tog jag den inte. Det måste vara nåt fel på mig. Jag är lixom beroende av att vara uppe sent. Jag vet iofs att datan orsakar det här problemet men det är något jag inte vill inse. Klockan har redan hunnit bli halv ett och det är skola imorrn. Jag har ju inte ens gjort nåt speciellt, bara latat mig och tvingat mina ögonlock att hålla sig uppe, jag vet att dom egentligen hade behövt slutas för länge sen. Menmen, jag ska åtgärda det här problemet så fort jag kan för en förändring måste ske snarast!

Nu ska jossan vara lite duktigt iaf och trycka på "stänga av knappen" på datan, krypa ner under mina tre täcken och sussa sött. Alarmet ringer sex imorrn så det är time nu, sov sött gott folk! J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0