fredag gott folk!

hipp hipp hundra hundra hundra hundraaa. okej visst, det är väl kanske lite i efterskott och om ni undrar vad jag hurrar för så var det mitt hundrade inlägg på bloggen igår, menmen det här blir mitt hundratredje så det kanske inte spelar så stor roll ;)
ja och idag är det äntligen fredag igen, veckorna rullar på fort och tiden bara springer iväg. Detta glädjer mig iofs bara eftersom att det betyder att även jullovet är påväg med stormsteg, naajs!

istället för att skriva massor om skolan så kör jag en "dagens" ;)

Dagens låt: Miss independent - Neyo
Dagens frisyr: Uppsatt som en knorvboll.
Dagens smink: Foundation, Brunpuder, Rouge, Mascara
Dagens klädsel: Blåa jeans, ribbat blått linne, blå/orange tjocktröja.
Dagens händelse: När jag råkade säga till Linn att pappa bodde i farfar, höhö !
Dagens planer: Plugga, sova och kolla på idol i guess
Dagens vill ha: Massa kläder och pengar såklaart
Dagens saknad: Bästavän!!
Dagens drog: Min goda marmelad från no:n
Dagens finaste: Sofies fina kattfejs xD

Dagens måste: Plugga no typ
Dagens dricka: Kolsyrat vatten
Dagens köp: Mitt kort är trasigt så jag kan inte ta ut pengar, buhu :'(
Dagens skönaste: Min kommentar till Hanif, "Jag kör inte blackbusiness"
Dagens mat: Nacho de luxe
Dagens kärlek: Nada, eller alla underbara i skolan ofc
Dagens sämsta: Inget som jag kommer på ;)
Dagens mående: Wuuunderful, det är fredag FFS!

ciaoo
Jussan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0