den rätta sidan av idol

haha, nu när johan palm inte längre medverkar i idol så försvinner alla patetiska tjejer, wunderbart! enligt mig så är det lite överreaktion av svenska folkets unga tjejer att agera som dom gör i varje idolprogram. Jag tycker att det är helt okej att gilla någon och att tycka att den människan ser bra ut, fine men i det här sammanhanget passar det inte riktigt in. Hade Johan varit den han är bara att han hade kunnat sjunga så hade jag tyckt att det var helt okej att skrika, dock inte så mkt kanske. Nu gör dom det ju bara för att dom tycker att han är världens snyggaste, eller gör dom verkligen det? dom kanske endast gör det för uppmärksamheten, you never know ;) titta bara tex på hon som fick komma upp på scen idag, jag tror på fullt allvar att hon inte kan ha varit seriös. Hon höll ju fan på att dö, kunde inte andas, prata eller gå xD
menmen, iaf så är det skönt att slippa dom och låta idol bli just idol, med människor som kan sjunga och inte bara dom som går vidare pga fansen. Verkligen inget illa mot johan för han är säkert en toppenkille men nu har idol börjat på riktigt, med riktiga artister, såna som går vidare på talang.
Gott folk, det här är idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0