update

det känns verkligen som att det är dags för ett sött litet blogginlägg nu. det var ju väldigt länge sen sist och det har hänt mycket under tiden. jag har bland annat fått jullov, firat min födelsedag, umgåtts med massa härliga människor och massa mer. allt går inte att skriva ner men det har varit en underbar vecka, speciellt fredagen. den var klockren rakt igenom. det började med att vi kom till skolan och städade ett tag, sen vart det gamla stan med klassen, efter det skulle vi bara åka till skolan och få betygen. jag kan med gläjde säga att mina betyg var bättre än vad jag hade förväntat mig :D
efter att allt på skolan var slut så samlades alla chixen för att sedan åka gemensamt hem till mitt plaace i åkersberga för att fira min födelsedag. det blev en underbart mysig, härlig, underbar natt med bruuudarna och bilder kommer, lovar !

puss
Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0