toppendag !

är äntligen hemma efter en fartfylld dag, jag kan säga att jag är totalt slutpumpad! skolan finns det inte så mycket att skriva om egentligen eller jo, min syslöjdslärare plockade ut mig från vår extralektion och sa att jag låg på ett vg+ i nuläget men att om jag kämpade och färdigställde mitt arbete så skulle jag kunna stå med ett mvg i slutbetyg, asså jag kan verkligen inte förstå hur jag lyckas, det måste vara ren tur för slöjd är definitivt inte min starka sida. har inte tålamodet som krävs. menmen, she made my day!

matchen gick också toppen, spelade dåligt i början med lyckades dra ifrån efter några minuter och slutresultatet blev underbara 35-8 till oss ! härligt värre!

min dag har helt enkelt varit toppen med stort T, trots att den har varit lång ;)

pussen
Jussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0