sleep gott!

haha, idag har bloggen drabbats av en skrivglad jossan, bra eller dåligt ? avgör själva ;) det blir dessvärre såhär när jag inte har något att göra så ni lär ju få stå ut med mig ett tag nu när det inte finns något att plugga på !
har skrivit klart för dagen tror jag och det börjar bli dags för sängen, börjar åtta imorrn och slutar halvfem, suck!
anledningen är att jag måste bli klar med min klänning på slöjden, lyckas jag med det får jag sovmorgon till tolv på torsdag och det skulle ju inte sitta fel, go jossan!

match mot hammarby imorrn föressten, hinner möjligtvis slänga in ett inlägg innan jag åker, om inte så får ni ha det så bra tills imorrn kväll! taggataggatagga jussen!

ciao
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0