måååndag avklarad!

jobbigaste dagen avklarad, four more left to go, wiie :D veckorna bara springer iväg nu när det närmar sig jullov, kanske är det längtan efter någonting underbart som får tiden att gå snabbare ? vad det är så känns det helt galet bra att man snart slipper skolan i tre fantastiska veckor !

men iaf, dagen som jag påstod har varit jobbig var egentligen inte så jobbig nu när jag tänker efter, mestadels av tiden gick faktiskt åt till dans och lite av tiden var det "sänka skepp" som gällde. Tro nu inte att jag bara har flamsat bort hela dagen för det var faktiskt dessa aktiviteter som stod på planeringen, så idag har man provat på både det ena och det andra inom dans. Inte riktigt likt det jag egentligen håller på med men det här var defenitivt både roligt och underhållade till 110%. Tyvärr så klarade inte mitt minne att hålla kvar namnen på danserna ända tills nu men det gör kanske inte så mycket, ni som känner mig vet hur det är, höhö !

träningen gick för övrigt helt okej, lite flummigt men enligt mig så är det tillåtet ibland, min tränare håller dock inte med mig, menmen, whatever !?
har nog inte så mycket mer att säga så nu blir det sängdags för mig, känns väldigt skönt eftersom att min lilla kropp har varit med om mycket fysisk ansträngning idag, även huvudet har fått arbeta hårt, vad passar då inte bättre än en skön, lång natts sömn ? börjar tio i tio imorrn så det ska bli härligt att äntligen få sova ut ett litet tag iaf! :D

puss
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0