patetiskt värre!

vilket gulligt liten inlägg av bästis, håller ni inte med?
är i alla fall hemma från matchen. finns massor att säga men det är saker som inte är speciellt lätta att förstå om man inte var där. domarna var iaf patetiska och kunde inte dömma överhuvudtaget. kungsängen var små tjockisar, okej, inte alla. jag fick utvisning som vanligt. jag flög omkring som en vante och jag lyckades få domarn riktigt pissed off! haha! det var en sammanfattning som ni får nöja er med ;)

ska hoppa in i duschen nu, see yaa felloows ! :D



gammal bild men who cares?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, den bilden tog jag (aa)

2009-02-07 @ 10:45:59
Postat av: Anonym

// Anna xD<3

2009-02-07 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0