yesterdaaay

ååh va vi är bäääst! vinsten igår gjorde så att vi nu ligger på en andraplats vilket känns underbart! gjorde dock illa mig på grund av fucking kungsängen men vi ägde dom iaf ! höhö
kanske ska avslöja "hemligheten" också för er som inte redan vet vad det var...jo jag gick nämligen på scen med min klänning som jag sydde på slöjden tillsammans med cissi och hennes två kompisar ; ) gick bra men jag kunde inte hålla mig för garv och failade lite på grund av det, xD resten av kvällen spenderades med bästis, lil'sis och mammsen. hann se två filmer och handbollsmatchen sverige-frankrike, tyvärr så förlorade sverige men vi får heja på dom idag istället då dom spelar mot ungern ; )

XOXO (haha, fick lära mig av bäääästuws)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0