tillbaka

jag måste först bara be om ursäkt för den eeextremt dåliga uppdateringen men det är så att min dator faktiskt har varit hos pappsen dom två närmsta dagarna och att låna amandas/mammas dator finns inte på kartan, det är liksom amandas ; ) jag har dessutom haft lite tidsbrist och skulle säkert ändå inte ha hunnit med nån blogg, tråkigt men sant ! menmen nu är datorn i mina armar igen och det är jag glad över ; ) veckan just i skolan om man bara ska dra den lite kort har varit lugnt, det är dessvärre inte lika lugnt på läxfronten då vi har fått massa läxor och inlämningar, sen har vi börjat sätta ihop koreografierna till våran klasshow som vi ska ha om ett tag, det kommer bli galet bra känns det som ! :D måste hoppa långt ner i det djupa läxhavet och sen blir det träning som gäller, får se om jag hinner skriva nåt sen, annars får ni hade så bra :)

puuss
juuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAAACK :D

2009-01-22 @ 18:07:47
URL: http://baaanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0