planering eller ingen planering?

då var denna söndag över och jag avklarade inte hela min planering. jag vet att jag hade hunnit för jag hade all tid i världen men viljan vägrade att infinna sig och gissa vad det var jag inte gjorde? jo, pluggade såklart. så himla typiskt mig. jag vet inte varför det alltid blir så att jag inte pluggar när jag har sagt att jag ska göra det. kanske är det för att jag känner att det är ett måste eller så är det för att jag vet att jag har mer tid och därför kan skjuta upp det. vad det än beror på så är det irriterande ! jag vill verkligen kunna göra saker i tid och ibland lyckas jag men andra gånger failar jag totalt. kanske är en sån som inte borde planera saker och ting in i minsta detalj utan istället planera dagen i stora drag. och varje dag måste kanske inte heller vara planerad. man kanske måste kunna unna sig någon dag då man verkligen inte gör någonting, eller? vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0