många måsten !

vi vann matchen med 27-12 men spelade inte speciellt bra därför tänker jag inte gå in mer på det ; )
har varit rätt så lat enda sen jag kom hem men nu tänkte jag ta tag i alla måsten så att jag kan sussa tidigt ikväll, sen får man ju inte missa sverige-sydkorea idag heller klockan 18:00 ;)

what to do?

* storstäda och rensa på mitt rum!
* göra spanskaläxan!
* hitta en krönika inför morgondagen!
* måla naglarna!
* packa väskan till mamma!
* träffa julia och kolla på vm!
* skriva en "årets att köpa-lista" !

dags att börja redan på en gång, eller vad säger ni? : )


Kommentarer
Postat av: Sus

HAnn du med allt?

2009-01-18 @ 19:00:19
Postat av: jossan

aa, eller allt förutom rensningen av lådorna ; )

2009-01-21 @ 16:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0